roosjeiswegvooreenpoosje.reismee.nl

alweer 2 maanden

heey allemaal,

het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven dus hier een update uit Amerika!!

er is een hoop gebeurt deze tijd, ik heb geprobeert om te gaan spelen in de musical. Helaas is dit niet gelukt

Cry
, maar nu help ik met de voorbereidingen voor de musical. het is een geweldige groep!!! ook zit ik bij deInternational Club, waar we allemaal culturen gaan uitproberen en misschien ook wel Nederland. deze week gaat ook het zwemmen bij de Wheaton swim club beginnen, 4 of 5 dagen in de week anderhalf uur zwemmen HEERLIJK! jaa me leven begint wel vol te raken.

alfgelopen week was het homecoming week, elke dag had een eigen tema. zo was het donderdag pyjama dag, iedereen zat in de klas met comfy clothes. het zag er erg grappig uit. op woensdag ging we ( met je club, international club) de hal verzieren. het thema was GO GREEK OR GO HOMECOMMING. de hallen zagen er uit alsof ze uit Griekland kwamen. En niet al te onbelangrijk: onze hal heeft gewonnen!!!!! Het was zoo leuk om mee te helpen, ik heb een hoop nieuwe mensen ontmoet.

op vrijdag was de Homecoming pep rally and bonfire. een paar weken geleden kwamen alle senios bij elkaar om een dans in te studeren. de dans was op we are all in this together form high school musical. Het was zoo grappig om te doen, iedereen wist de stapjes en het was zuper leuk. er was ook een stoelendans tijdens de pep rally, met de band als muziek. het raarste gedeelte was toen er 2 mensen in sumo worstel pakken aan kwamen lopen en gingen vechten. nadat de pep rally voorbij was gingen we naar de bonfire, hier heb ik de andere exchage student ontmoet. ze is zuper aardig. nadat het vuur bijna uitwas gingen we naar een Erins huis, na deze avond had ik een paar nieuwe en gekker vrienden erbij!! En zaterdag was het eindelijk zo ver HOMECOMING!!!! in de middag was er een foodball game waar we met z'n 3e naar toe zijn gegaan. omdat het thema go greek or go homecomming was ik verkleed in een toga alleen hij bleef niet zitten. het was zo koud dat we hebben besloten om halverwege de game naar de starbucks te gaan voor hot chocolate. Toen we thuis kwamen gingen we ons omkleden en opmaken. me zus was zuper lief en hielp me met me haar en make-up.

ik had geen date maar ging met me broers groep mee, toen ze de foto's gingen maken zeiden ze dat alle couples bij elkaar moesten staan. maar omdat ik geen date had, en Tim ook niet. gingen we maar samen YOLO. het was best grappig. na de foto's gingen we uit eten, de meiden hebben het luxe, de jongens betalen dinner!!!! en dan eindelijk naar het feest toe, op het feest moesten de meiden hun hakken uitdoen en tas afgeven. je kreeg een kaartje om hem op te halen. maar wie mij een beetje kent weet dat ik hem kwijtraak

Embarassed
. dus deze keer ook weer. gelukkig heb ik hem wel terug. het dansen was echt geweldig binnen een paar minuten was ik de groep kwijt en ik vond een hoop mensen die met me op de foto wilde. uiteindelijk had ik een leuke groep gevonden en bleef daar hangen. het is alleen een beetje een rare tijd, het start om 8 uur je mag niet weg tot 10 uur en om 11 uur sluit de school!! dat is wel iets wat snel voorbij ging. maar om 11 uur hadden we alweer een nieuwe afspraak, we gingen lasergamen!!! iedereen was gewoon in jurk en in pak aan het schieten. het was zo grappig. de eerste ronde was ik 11de van de 31, en de 2de ronde was ik 5de van de 31. niet slecht voor een meisje dacht ik zo
Tongue Out
.

dit was een geweldig weekend, ik heb een hoop nieuwe vriendinnen en het was geweldig.

de andere weekenden doen we meestal wel wat leuks, 2 weken geleden gingen we naar een mais doolhof. daar ben ik een paar keer over de kop gegaan met me zus in een bal. het was zoo ech maar zoo gaaf. ook heb ik een alligator vastgehouden!!!!! een echte het voelt raar maar gaaf.

nou dat was het wel zo beetje,

halloween is comming!!

ik hou jullie op de hoogste!!!

groetjes Roos

Reacties

Reacties

Melissa

Hee roosje, het is echt geweldig om dit te lezen. En WOOOWW je hebt echt al super veel mee gemaakt maar het zijn wel herinneringen om niet te vergeten!! Mis je echt super erg!!! Alleen wel jammer dat het feest maar tot 11 uur was want we feesten natuurlijk door tot we niet meer kunnen haha. Ik zag ook je homecomming jurk echt een super mooie!! Im jealus!! We spreken elkaar snel!!!!

Shaylene

hey schat,
Leuk om te lezen dat het goed met je gaat al zag ik wel dat je iets met je knie heb ????
Vet cool dat je in een limochine heb gezeten!!
Ik hou van je xxx??????????

Opa en Oma van Diepen

Roos, wat een mooi verslag . Van wat je zoal meemaakt
Fijn dat het goed gaat , en dat je bij je fam. thuis voelt
Geniet er van , groetjes van ,
Opa en Oma van Diepen.

Pien Hopman

Hallo Roos,
Wat weer een leuk verhaal! Er komt een korte versie in het clubblad van Notwin.
Hoe was je Halloween? We zijn benieuwd hoe je dat gevierd hebt.
Wij maken ons op voor Sinterklaas. Morgen komt hij in Hoorn aan.
Groetjes Pien

Kees, Carolien Patrick Elise en Jesse

Lieve Roos,

Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag.
We hopen dat je een super feest hebt in de states.
Geniet van alle mooie momenten.

Een hele fijne dag toegewenst vanuit het koude winterse Andijk.

Groeten,
Kees, Carolien Patrick Elise en Jesse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active